A bejelents ta vrtam mr a pillanatot, hogy mikor prblhatom ki vgre n is a GT Legends-et vagy annak prbavltozatt. A szpen egyenknt rkez kpek s videk pedig csak tovbb fokoztk az rdekldsemet.
Ezek alapjn szmomra egyrtelmv vlt, hogy a GTR utn a 10Tacle egy jabb remekmvel fog elkprztatni bennnket. Eelktelezettje vagyok a jtknak, s vlemnyem szerint a SimBin jl dnttt, amikor gy hatrozott, hogy megvsroljk az ISI2 motor felhasznlsi jogait. Az eddig ltottak alapjn a recept minden bizonnyal az ISI2 motor + GTR + rgi versenyek feelingje.
A
napokban rkezett dem verzibl pedig mr sok mindenre lehetett kvetkeztetni. A prbavltozat kzepes mret, ennek ellenre sajnos mindssze 10 kr erejig van lehetsgnk versenyezni. Hromfle FIA GTC-65 autt prblhatunk ki a dijoni plyn, ez utbbibl pedig kt vltozat ll rendelkezsnkre.
Telepts utn azonnal kigurultam a plyra. Szoksomhoz hven szimulcis mdban, minden segtsg nlkl, alapbelltsokkal. Sosem vezettem ilyen autkat s gy nem is tudom milyen lehet, de irnyts szempontjbl a GTR-hez kpest g s fld a klnbsg. Hosszabb fktvok, gyengbb teljestmny, kisebb tapads, sr ellenkormnyzsok jellemzik a krzgetst. Az elz mondatban nyilvn nem soroltam fel mindent, de ez a dolog annak ksznhet, hogy az eltrsek szma gyakorlatilag nem felsorolhat.
Nhny kr utn elkezdtem belenylni a belltsokba, de sajnos ez a dolog nem vezetett eredmnyre. Hiba mdostottam a lehetsgeket semmilyen szrevehet vltozs nem trtnt. Sem a kocsi viselkedse, sem a kridim nem vltoztak jelents mrtkben s ez arra is igaz, amikor a vgletekig ellltottam a gpet. Az ellenfelek ettl fggetlenl viszont nagysgrendekkel gyorsabbak nlam. Persze nyilvn n sem vagyok stehetsg, de korbbi szimultoros tapasztalataim alapjn normlis nbizalommal vgtam neki a plynak, ezt azonban gyorsan leromboltk a tbb msodperces krnknti lemaradsok.
Nyilvnvalan mg sem a setupols, sem pedig a mestersges intelligencia belltsa nem trtnt meg a fejlesztk rszrl. Elg rossz rzs belegondolni abba, hogy ezek a dolgok a vgleges jtkban is bennemaradnak. Nyilvn erre nem fog sor kerlni s az szrevtelek alapjn tovbb fejlesztik a jtkot. Br az oktberi megjelensig nem tl sok id van mr htra, de gondolom ez nem lehet akadlya az optimalizlsnak. A grafikus motor nekem nagyon tetszik, tnyleg sokkal szebb, mint a GTR. Emellett az optimalizci is remekl sikerlt, mivel gyengbb teljestmny gpeken sem okoz gondot a futtatsa. Sok helyrl viszont azt hallottam, hogy idnknt lefagy a program.
A plya felszereltsge ugyan mg elgg kezdetleges, de egyrtelm, hogy megjelensig ezen is vltoztatsokat fognak eszkzlni. A srlsi modellrl inkbb nagyon nem is ejtenk szt, minthogy olyan egyenlre nem is ltezik. Hiba csapdok 150km/h-s sebessggel a falnak, a kasztnin csak nhny gyrds lesz lthat, esetleg a motorbl csapnak fel lngnyelvek s fst.
Szval elmondhat, hogy a dem vltozat tnyleg csak arra j, hogy bepillanthassunk a jtkba, de hossz tv kvetkeztetseket semmikppen nem szabad levonni belle. Vrjuk meg az oktbert s dntsnk akkor, hogy rtkrendnkben melyik pozcit foglalja el a jtk.
A jtk demjt letltheted a LINKEK menpontban